Вартість 9900 UAH
Курс для HR про застосування маркетингового підходу в роботі з персоналом. Програма складається з 4 модулів, 12 вебінарів. Програма курсу адаптована до реалій українського ринку праці в умовах війни та враховує сучасні глобальні тренди HR-маркетингу та брендингу роботодавців. Курс побудований на кейсах та досвіді HR-маркетингу та брендингу роботодавців у різних сферах бізнесу: IT, рітейл, фарма, банки, дистрибуція, FMCG виробництво, HoReCa, державні компанії та інш. По завершенню курсу матимете повний набір маркетингових інструментів для вирішення різних HR-задач, які зможете застосовувати без залучення сторонніх підрядників та додаткових фінансових інвестицій.
1. Правила участі в курсі
2. Розклад та програма навчання
3. Навчальний випускний проєкт
4. Ландшафт навчання
5. Цілі навчання
1. Маркетинговий підхід в HR
2. Розробка і запуск ефективних HR-продуктів
3. Виявлення потреб цільових аудиторій
1. Особливості брендингу в HR
2. Аудит бренду роботодавця власними силами
3. Розробка ціннісної пропозиції роботодавця
4. Внутрішні та зовнішні комунікації бренду роботодавця
1. Маркетингова формула успішного рекрутингу
2. "Упаковка" вакансії: дизайн і копірайтинг
3. Digital маркетинг і SMM для просування бренду роботодавця і рекрутингу
1. Внутрішні комунікації. Копірайтинг для HR
2. Управління досвідом працівника
3. Випускний. Захист навчальних проєктів